Välkommen till min blogg!

Välkommen till min blogg!

torsdag 3 maj 2012

Valborg i Dalarna

Valborgshelgen firades hemma i Leksand med familj och vänner och massor med god mat! Min syster hade gjort världens godaste smörgåstårta till vårt födelsedagskalas och dessutom massor med goda kakor och en sagolik prinsesstårta. Tyvärr har jag bara bild på smörgåstårtan, visst är den fin!

Tack Sofia för en superhärlig helg!!!



Mamma och Lars bjöd på en trerätters middag av toppklass, så god mat får man inte ens på de finaste restaurangerna. Tusen tack för en trevlig kväll, det gör vi gärna om snart igen!






Jag ska inte glömma att ge en guldstjärna till pappas nässelsoppa, ingenting går upp mot att äta en hemmagjord nässelsoppa på nyplockade nässlor ute i vårsolen. Otroligt gott!

På Valborg inleddes den efterlängtade grillsäsongen med fantastiskt god mat och dryck och trevligt sällskap hemma hos Karin och Mattias. Tack så mycket Karin och Mattias och Lisa och Martin!!!


2 kommentarer:

  1. Hihi ja oj vad mycket gott vi åt märker man på din sammanfattning! Kom snart tillbaka! Kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var en riktig god helg! Men nu är det andra bullar :)

      Radera