Välkommen till min blogg!

Välkommen till min blogg!

fredag 14 februari 2014

Ny blogg!

Efter att ha haft den här bloggen i över tre år och publicerat nästan 400 recept, väljer jag nu att sluta blogga på Fudgekakan. Anledningen är att jag fått diagnosen glutenintolerans. Jag startar därför en ny blogg under namnet "glutenfria godsaker". Där kommer jag att fortsätta blogga i samma stil men glutenfritt förstås.

Det finns massor av bröd, kakor, tårtor och andra godsaker som är glutenfritt så jag lovar att även ni som tål gluten kommer att kunna inspireras av mina recept även i fortsättningen.

Varmt välkommen att följa mig och mitt glutenfria liv på min nya blogg http://glutenfriagodsaker.blogspot.se/.

Jag tar tacksamt emot kommentarer och synpunkter på den nya bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar